I ove je godine Alfa Albona uspjela uspješno provesti Time to Move kampanju. O uspješnosti kampanje govore i same brojke: u čak 36 zemalja Europe kroz mjesec listopad gotovo 1.600 Eurodesk multiplikatora održalo je 850 aktivnosti. Multiplikatori u Hrvatskoj, njih 15, mogu se pohvaliti sa 84 aktivnosti, što je nešto više od lanjskih 80. Alfa Albona toj je brojci pridonijela sa svojih 9 aktivnosti. Sve aktivnosti dostupne su na Time to Move mapi.

U ovim je nesigurnim vremenima odlično vidjeti kako su ipak aktivnosti uživo nadvladale one organizirane u online obliku – 610 naprema 187.

Kampanja je još jednom dokazala kako je, i zašto, središnji događaj Eurodesk mreže – milijuni mladih diljem Europe kroz sudjelovanje u aktivnostima informiralo se o mogućnostima koje im se pružaju: studiranje, volontiranje, stažiranje i brojni drugi programi mobilnosti organiziranih u svrhu njihova osobnog i profesionalnog usavršavanja.

Pratitelji, korisnici i članovi Alfa Albone ove su godine imali prilike sudjelovati u nekoliko online i aktivnostima na otvorenom. Ove smo se godine više oslonili na one aktivnosti organizirane online iz nekoliko razloga: epidemiološka situacija postajala je sve lošija te je bilo riskantno krenuti u organizaciju bilo kakvih aktivnosti; međunarodne volontere koji nam pomažu u realizaciji aktivnosti ugostili smo tek u drugoj polovici listopada, a i online aktivnosti bit će dostupne i izvan granica našeg grada, svim mladim ljudima koji se žele informirati o mogućnostima koje im pružaju programi mobilnosti i dugo nakon što kampanja završi.

Aktivnosti na otvorenom:

21. listopada Balloon surprise – u ovoj smo se aktivnosti poslužili metodom gerila marketinga te po gradu simbolično postavili 31 balon (31 godina Eurodeska). U svaki od balona sakrili smo papirić s uputama, napuhali ih i na njih napisali „Probuši me!“. U uputama se nalazila adresa Udruge, a koju svi zainteresirani na temu prilika za mlade mogli posjetiti te pritom osvojiti nagradu koju su prethodno pripremili naši međunarodni volonteri.

25.- 28. listopada Time to Read – ovu smo aktivnost održali u antikvarijatu udruge Krilo Labina. U prijepodnevnim satima družili smo se s kupcima u antikvarijatu – svaki kupac imao je priliku osvojiti vrijedne nagrade po vlastitom izboru – kišobran, biljku, ruksak, notes, USB stick…

 

26. listopada Community Business – udružili smo snage s mjesnim odborom Rabac i pomogli im u čišćenju okućnice buduće „Male knjižnice“. Na taj smo se način imali priliku družiti s mladima i informirati ih o mogućnostima koje im se pružaju, a pritom ih i nagradili za trud koji ulažu u svoju lokalnu zajednicu.

Online aktivnosti:

Flavio the Reporter – naša maskota i ambasador Time to Move kampanje, ribica Flavio, ove se godine okušao u ulozi reportera. Naime, na svojim putovanjima upoznaje osobe koje rade s mladima, a koji redovito ostaju u sjeni budući su svjetla reflektora uvijek usmjerena na same mlade. Na svom Instagram profilu, Flavio je odlučio predstaviti nekoliko osoba koje rade s mladima iz raznih zemalja Europe te  dati „5 minuta slave“ ljudima koji se kroz svoj rad neumorno bore da relevantne informacije pravovremeno stignu do svog cilja!

Palac gore! – u proljeće 2021. godine u našem su gradu boravile četiri volonterke iz Poljske – Agata, Assia, Anna i Iga – koje su u slobodno vrijeme voljele istraživati Istru i ostale dijelove Hrvatske. Tako su se uputile na putovanje u Dalmaciju, a kako je volonterski budžet malen, do svog su cilja odlučile doći stopiranjem. Svoju su avanturu opisale kroz nekoliko članaka kao savjetnik za stopiranje Hrvatskom. Članke smo objavili na našoj web stranici.

Time to chat – podcast – na Youtube kanalu udruge objavili smo tri podcasta koja su snimili naši ESS volonteri. Ideja je potekla od serije „Sex education“ i činjenice kako se mladi ljudi u današnje vrijeme suočavaju sa brojnim problemima, a nerijetko se ne znaju sa njima nositi. Naime, upravo je serija poslužila kao plodno tlo za razgovor o škakljivim temama kao što su zlostavljanje, terapija, osamljenost,  jer i sama o njima progovara.

Wor(l)d diversity – i sami smo ponekad svjedocima kako bez problema razumijemo osobe drugog govornog područja, dok se sa onim sličnim našemu teško sporazumijevamo. Naši su ESS volonteri snimili video o različitostima i sličnostima nekoliko jezika – engleskog, talijanskog, francuskog, njemačkog i poljskog. Video se nalazi na našem Instagram profilu.

Guess me if you can – kviz na Instagram priči – biste li mogli na temelju jedne fotografije pogoditi o kojoj je zemlji riječ?? Upravo su se s time suočili naši pratitelji te imali prilike kroz 15 fotografija provjeriti svoje znanje o zemljama Europe.

Medijske aktivnosti:

Gostovanje u emisiji „Putevima srca“ na Radio Labinu – 9. studenog sumirali smo sve aktivnosti koje smo proveli i predstavili ih slušateljima Radio Labina.

Podsjetimo samo kako je Alfa Albona 2019. i 2020. godine osvojila nagradu Eurodeska za svoje aktivnosti, dok se 2021. godine jedna od naših aktivnosti istakla u „Honourable mentions“ kategoriji.