U utorak, 10. rujna 2019. godine, sudjelovali smo na godišnjem sastanku Eurodeskovih multiplikatora zajedno sa koordinatorima ostalih 14 organizacija u Hrvatskoj. Sastanak je održan u Zagrebu, u prostorima Agencije za mobilnost i programe Europske unije.

Glavna tema sastanka bila je nadolazeća Time to move kampanja, zapravo najvažniji događaj Eurodesk mreže na nacionalnoj, ali i europskoj razini. Time to move kampanja se svake godine provodi kroz cijeli mjesec listopad, a cilj joj je promovirati mobilnost i europske mogućnosti za mlade. Kampanja je usmjerena mladima i ima za cilj povećati vidljivost i svijest o Eurodesku i (više od) 1100 Eurodesk info točaka u Europi koje informiraju mlade. Dakle, Eurodesk multiplikatori imat će narednih dana pune ruke posla kako bi osmislili adekvatne aktivnosti kojima će mladim ljudima pružiti dovoljno informacija i novog sadržaja.

Raspravljalo se i o DiscoverEU inicijativi koja 18-godišnjacima omogućuje besplatno putovanje po zemljama Europe. Novi krug besplatnih interrail karata čeka nas već u studenom!

Saznali smo ponešto i o mogućnostima stipendiranja kako bi mogli mlade ljude obavještavati i na toj razini.

Za kraj smo saznali koje nas nadolazeće edukacije i aktivnosti čekaju do kraja godine.

Izvor slike: AMPEU.