Zadnjim danom listopada službeno je završila Time to Move kampanja 2020. Sveukupno je na području cijele Europe održano 907 aktivnosti, iako ovo nije konačna brojka jer se aktivnosti mogu upisivati na mapu sve do 9. studenog. Što se tiče Hrvatske, ta brojka iznosi 80, a Alfa Albona ih je održala čak 14, od planiranih 15.

Prisjetimo se, Time to move kampanja je središnji događaj Eurodesk mreže u kojoj se kroz cijeli mjesec listopad organiziraju razne aktivnosti namijenjene mladima od strane više od 1.600 multiplikatora iz čak 36 zemalja Europe. U Hrvatskoj djeluje njih 15. Kampanja je prilika da se mladima približe teme o mogućnostima koje im se nude kroz razne programe mobilnosti, Erasmus+, Europske snage solidarnosti i slično.

Ove je godine Alfa Albona, usprkos preprekama koje je izazvala pandemija, uspješno realizirala čak 14 od planiranih 15 aktivnosti. Upravo smo iz ovog razloga velik broj aktivnosti organizirali u online obliku, njih čak pet. U fizičkom obliku mladi su mogli sudjelovati u čak sedam aktivnosti, dok smo jednu zbog kiše morali otkazati. Također, računamo i dva medijska događaja, odnosno gostovanja na Radio Labinu te Radio Maestralu.

Aktivnosti na otvorenom:

7. listopada: Pub Quiz “Around the World” – nastavljamo tradiciju dobre suradnje sa Rock Caffeeom Labin. Budući da je upravo ovo jedno od omiljenih okupljališta mladih u našem gradu, a i jedino mjesto koje je poznato po organiziranju ovakve vrste kvizova, pokazalo se idealnim za lokaciju našeg događaja. ESS volonterke osmislile su pitanja, u kvizu je sudjelovalo sedam ekipa, a tri najuspješnije ekipe osvojile su Time to Move ruksake pune promotivnih materijala i hrvatskih proizvoda.

9. listopada: “Magic Boxes” – naše ESS volonterke izradile su pet specijaliziranih kutija u koje su spremile po jedan predmet kao asocijaciju na putovanje. Kutije su postavile na tri lokacije diljem grada, a svi zainteresirani mogli su sudjelovati na način da (nakon što navuku rukavice!) stave ruke u kutiju, opipaju predmet i pogode o čemu se radi. Ukoliko pogode barem tri od pet ponuđenih predmeta, osvajaju TTM nagradu!

14. listopada: “Travel Diary” dječja radionica – Alfa Albona svake srijede u svom uredu održava dječje radionice te smo odlučili jednu od njih posvetiti Time to Move kampanji i temi putovanja, jer ova će djeca ubrzo odrasti i postati idealni korisnici mogućnosti za mlade. Svako je dijete kreiralo vlastiti dnevnik putovanja koji su t+zatim ponijeli kući. Također, podijelili smo im i TiMe to Move ruksake u koje su spremili svoje dnevnike.

17. listopada: “Eurotrip” – pješačenje uz konzumaciju jela i pića iz četiri zemlje Europe pokazalo se kao pravi pogodak! Nažalost zbog pogoršanja epidemiološke situacije u našoj zemlji morali smo ograničiti broj sudionika na 30, iako je zainteresiranih bilo mnogo više. Organizirali smo rutu dugu 2.5 km i prilagođenu svim uzrastima, a hodači su se u nekoliko navrata mogli odmoriti i okrijepiti degustirajući delicije iz Poljske, Francuske, Španjolske te Ukrajine koje su pripremile naše vrijedne volonterke.

24. listopada: “Igre na otvorenom” – nažalost, zbog lošeg vremena ovaj događaj nismo uspjeli realizirati. Plan je bio udružiti se sa udrugom Mediteranski kiparski simpozij i u Parku skulptura Dubrova organizirati druženje uz društvene igre na otvorenom za sve uzraste – gigantski twister, igra znanja te igra balansa. Najuspješniji u igri znanja osvojili bi nagrade.

29. listopada: “Find the suitcase” lov na blago – ovom smo aktivnošću zapravo zaključili ovogodišnju kampanju. U lovu na kovčeg sudjelovale su četiri ekipe (od prijavljenih pet) i sve su uspješno došle do cilja, uspjele otvoriti kovčeg i osvojiti vrijedne nagrade.

1. – 31. listopada: “DreamCatcher” – svakim radnim danom ispred ureda Udruge mogao se vidjeti gigantski dream catcher sa natpisom “What is your dream country?” te su svi prolaznici mogli na dostupne papiriće upisati zemlju svojih snova. Također, mogli su se informirati o mogućnostima za mlade putem letaka koji su također visili sa snovolovke!

1.- 31. listopada: “FunFacts stickers” – tokom cijelog mjeseca kreirali smo, a potom i ljepili po gradu naljepnice sa zanimljivostima iz raznih zemalja Europe. Naljepnice smo izradili u dvije verzije – na engleskom i na hrvatskom jeziku.

 

Online aktivnosti:

International Tongue Twisters: u obliku priče na našem Instagram profilu ESS volonterke predstavile su najpopularnije jezikolomce iz svojih zemalja – na poljskom, španjolskom, francuskom i ukrajinskom jeziku.

Find me in Croatia: ciklus video uradaka u kojima volonteri iz raznih zemalja Europe, a na službi u Hrvatskoj progovaraju o svom volonterskom iskustvu.

Quick language lessons: svatko tko se odluči iskušati neki od programa mobilsnoti susretne se sa jezičnom barijerom. Kako bismo to spriječili, kreirali smo nekoliko kratkih video tutoriala na španjolskom i francuskom jeziku.

Souvenir Crossing: nadahnuti popularnom idejom razmjene knjige sa nepoznatim ljudima, osmislili smo isti princip, ali na temu suvenira. Svi zainteresirani mogli su se prijaviti za slanje/primanje suvenira do 23. listopada, a potom smo svakom od njih dodijelili neku nasumičnu osobu kojoj će anonimno poslati suvenir. Prijavilo se preko 20 ljudi.

FlavioTheFish: kako bi na jednom mjestu mogli pratiti sve naše Time to Move aktivnosti, a istovremeno promovirati kampanju, osmislili smo Time to Move ambasadora i maskotu Alfa Albone – ribicu Flavija! Otvorili smo mu vlastiti Instagram profil na kojem redovito objavljujemo sve novosti vezano za kampanju i mogućnosti za mlade.

Medijske aktivnosti:

5. listopada: Radio Labin, Istarski prvi – u radijskoj emisiji Istarski prvi predstavili smo Time to Move kampanju i aktivnosti koje čekaju naše sugrađane kroz cijeli mjesec listopad.

16. listopada: Radio Maestral – ekipi iz pulskog Radio Maestrala toliko se svidjela ideja Eurotrip pješačenje da su nas morali ugostiti na svojim frekvencijama. U kratkom telefonskom razgovoru predstavili smo nadolazeće pješačenje, kako je nastala ideja te pričali općenito o Time to Move kampanju i ostalim aktivnostima koje nas očekuju.

 

Teško je mjesec dana i 15 šarolikih aktivnosti smjestiti u jedan članak, stoga ako želite znati više o pojedinoj aktivnosti posjetite našu Facebook stranicu, Instagram profil ili jednostavno pitajte Flavija da podijeli s Vama svoje iskustvo! Ovo je bila najizazovnija Time to move kampanja do sada, i to iz dva razloga – prvi je svima dobro poznat, a to su ograničenja i stalne promjene društvenog ponašanja izazvane korona virusom, dok je drugi visoko postavljena ljestvica sa dvije uzastopne nagrade Eurodesk mreže – 2019. godine za aktivnost “Treasure Hunt: pronađi ruksak”, 2020. za “Escape Van: Breaking the barriers”. Što mislite, smiješi li nam se i treća??