U četvrtak, 31. listopada 2019. godine, uz čak tri aktivnosti obilježili smo kraj Time to Move kampanje 2019.

Kao i svake godine, tokom mjeseca listopada, već tradicionalno obilježavamo Time to Move kampanju – kampanju usmjerenu na mlade koja je središnji događaj Eurodesk mreže – besplatnog info servisa Europske komisije. Kampanja je usmjerena širenju informacija o programima mobilnosti, Erasmus+ programu, Europskim snagama solidarnosti, mogućnostima za mlade, poticanju aktivnog građanstva.

Više od 30 zemalja Europe obilježilo je kampanju sa preko 1.000 aktivnosti. Alfa Albona kao Eurodesk multuplikator pridonijela je sa svojih 13 aktivnosti – 10 aktivnosti na otvorenome, dvije online te jednom koja je objedinjavala sve ostale.

 

Aktivnosti na otvorenome:

2. listopada: „EU for you“ – odmah na početku kampanje otišli smo u srednju školu Mate Blažine Labin kako bismo srednjoškolce informirali o programima mobilnosti i mogućnostima koje im EU pruža kao mladim osobama. Osim novih i korisnih informacija mogli su dobiti i naočale Eurodeska.

5.listopada: „Come away with me“ – prekrasno subotnje jutro odlučili smo provesti u omiljenoj destinaciji za šetanje – u turističkom mjestu Rabac. Postavili smo svoj dnevni boravak na dio šetnice te prolaznicima, lokalnom stanovništvu i turistima, nudili besplatnu šalicu kave ili čaja, kekse, promotivne nagrade te širili informaciju o kampanji.

9. listopada: „Trivia Quiz: Explore Europe“ – Rock Caffe Labin omiljeno je mjesto okupljanja mladih u Labinu, ali i mjesto koje često ugošćuje PUB kvizove te se pokazalo kao idalna lokacija za isprobavanje nečeg novog – Trivia Quiza. Kroz šest kategorija timovi su odgovarali na pitanja, pokazali zavidno znanje u poznavanju tema vezanih uz Europu, saznali ponešto novoga, a naposlijetku i osvojili vrijedne nagrade.

12. listopada: „Catch me if you can“ – budući da nas je lanjska aktivnost dovela do prestižne nagrade Eurodesk mreže, ove smo godine odlučili novu, malo drugačiju varijantu lova na blago. Na nekoliko frekventnih lokacija u starom gradu postavili smo zadatke. Svaki od njih vodio je na slijedeći. Sudionici su na taj način imali prilike istražiti Labin, ali i saznati ponešto o zanimljivostima Europe. Posljednja točka bio je ured Alfa Albone gdje su ih čekale prigodne nagrade. Sudionici su kroz igru i fotografirali svoj tim te smo najluđu fotku nagradili poklon paketom.

13. listopada: „Time to Clean“ – akciju čišćenja obližnjeg mjesta Prtlog iskoristili smo za promociju kampanje te sve „čistače“ nagradili promotivnim materijalima. U akciji je prikupljeno 780 kilograma otpada.

16. listopada: „Zaigraj i osvoji“ – svake treće srijede u listopadu na labinskom trgu rudara održava se sajam. Upravu ovu činjenicu iskoristili za promociju kampanje putem igre Time to move kartama te čarobnim kotačem koji smo sami izradili. Posjetitelji su imali prilike na interaktivan način saznati informacije vezane uz kampanju i Eurodesk.

18. listopada: „3, 2, 1..kreni!“ – EVS volonteri udruge na autobusnom kolodvoru postavili su ploču odlazaka i dolazaka. Svi zainteresirani mogli su uključiti svoju maštu i dopustiti ploči da ih odvede na mjesto koje žele posjetiti.

31. listopada: „Escape Van“ – naša varijanta mega popularnog Escape Rooma-a – umjesto iz zatvorene sobe, sudionici su „bježali“ iz zatvorenog kombija. Kreirana je atmosfera migranata – sudionici su zapravo bili migranti koji imaju pola sata za pronaći rješenje kroz sedam zadataka i izaći iz kombija. Ponosni smo da su svi timovi uspješno pronašli rješenje!

„Okusi Europu“ – ispred srednje škole postavili smo info štand sa promotivnim materijalima te europskim delicijama koje su pripremili naši EVS volonteri.

„Time to Mov(i)e“ – dok su timovi čekali svoj red za Escape van ili degustirali delicije imali su prilike pogledati kratke videe na temu mobilnosti.

 

Online aktivnosti:

„(Post)card the location“ – Ponedjeljkom i srijedom kroz cijeli mjesec listopad: svakog ponedjeljka i srijede na Facebook stranici udruge objavljivalji smo po jednu staru razglednicu iz nekog europskog grada. Najbrži točan odgovor nagradili smo poklon paketom. Sveukupno smo podijelili devet poklona, a na taj smo način omogućili i osobama izvan Labina da sudjeluju u kampanji.

„Dobro jutro, Europe“ – tokom listopada volonteri su sakupljali zanimljive priče sa Erasmus programa, a mi smi priče objavili kao video na našoj Facebook stranici.

 

Dodatna aktivnost:

„Skupi sve“ – u svrhe kampanje kreirali smo specijalnu putovnicu u kojoj sudionici mogu sakupljati pečate na aktivnostima. Osoba koja sakupi najviše pečata, odnosno osoba koja je sudjelovala na najviše aktivnosti osvojila je glavnu nagradu – voucher u lokalnom restoranu.

 

Uspješno smo priveli kraju još jednu Time to Move kampanju koja je ove godine bila još bogatija aktivnostima, idejama i sudionicima. Iako je ponekad bilo naporno iskoordinirati sve te silne aktivnosti, sve smo ih s radošću održali. Nadamo se da su svi sudionici uživali u njima. A oni koji nisu, moraju se strpiti još 11 mjeseci do nove kampanje.