Jučer, s prvim danima mjeseca listopada započela je još jedna Time to move kampanja.
To je kampanja pokrenuta od strane Eurodeska, besplatnog info-servisa Europske komisije koji mladima i svima koji rade s mladima pruža kvalitetne informacije o europskim programima i politikama za mlade, s ciljem promicanja mobilnosti u svrhu učenja i usavršavanja.
Kampanja je zapravo skup događanja za mlade koji se organizira tijekom cijelog mjeseca listopada. Svi zainteresirani će se moći upoznati sa stotinama mogućnosti za odlazak u inozemstvo i sudjelovanje u međunarodnim projektima, istraživanje Europe ili stjecanje potrebnog iskustva za budućnost. Sve aktivnosti provode Eurodeskovi stručnjaci (multiplikatori) koji su uvijek spremni razgovarati s tobom i pomoći ti da pronađeš najprikladniji projekt za svoje potrebe. Volontiranje u stranoj zemlji na nekoliko mjeseci? Semestar u inozemstvu? Pokrivamo sve. 🙂
Na službenoj stranici kampanje možete naći mapu sa svim ucrtanim aktivnostima koje će biti organizirane za vrijeme kampanje na području cijele Europe. Provjerite mapu, pronađite sebi najbližeg multiplikatora i uključite se u neku o zanimljivih aktivnosti.
I ove je godine dostupan natječaj za dizajn majice Time to move. Ako imaš barem 13 i ne više od 30 godina, dizajniraj majicu koja najbolje pokazuje duh kampanje Time to Move i osvoji putovanje vlakom po Europi! Ostale nagrade su i Spotify Premium subscription ili Fjällräven ruksak! Natječaj potraži ovdje.
Nešto nismo pojasnili i nedostaje ti neka informacija? Slobodno nam se obrati putem Facebooka ili maila: [email protected]! Alfa Albona je jedan od Eurodeskovih multiplikatora i iz tog razloga smo uključeni u kampanju! Usporedbe radi, u Hrvatskoj ih ima 16, a u Europi oko 1100!
It’s #timetomove!