Na početku rujna, točnije 5.rujna našli smo se u Zagrebu u prostorijama Agencije za mobilnost i programe EU sa ostalim multiplikatorima unutar Eurodesk mreže.
Uz kratak uvod u kojem smo saznali više o Youth Wiki-ju, online enciklopediji o politikama za mlade, nacionalnim kontekstima, strateškim dokumentima, i raznim programima podrške za mlade, saznali smo više o inicijativi Discover EU u kojoj EU daje 15.000,00 putnih karata 18-godišnjacima kako bi putovali i upoznali Europu.
Europska volonterska služba kao program polako odlazi u ropotarnicu, a zamjenjuje ju novi program Europske komisije: Europske snage solidarnosti.
Uz par riječi o strukturiranom dijalogu koji se trenutno provodi i Youthgoals- ciljevima za mlade, došli smo do glavne teme sastanka- kampanja Time to move.
Ova je kampanja sama perjanica Eurodeska, a ove će se godine održati po 5 put. Održava se u 10.mjesecu, traje mjesec dana, a kampanja je zapravo je skup događanja za mlade koji se organiziraju tijekom cijelog mjeseca listopada. Svi zainteresirani se mogu upoznati sa stotinama mogućnosti za odlazak u inozemstvo i sudjelovanje u međunarodnim projektima, istraživanje Europe ili stjecanja potrebnog iskustva za budućnost. Aktivnosti provode Eurodeskovi stručnjaci (multiplikatori). Alfa Albona je Eurodesk multiplikator od 2013. godine.